ursäkta

helt kass på att blogga nu , men inte mått bra dom tre senaste dagarna!

men nu mår jag bra igen!  Tänkte berätta lite om min dag , jag har i alla fall vart i skoan idag sen gick jag hem till filippa och hemma hos henne så chilla vi haha alltid lika kul att vara med hon! Tog massa fina bilder och så. 
Okej jag erkänner vissa var ju inte speciellt heta men hahaha skit samma! Har i alla fall pluggat en stund nu , innan det var jag på gymmet och tränade med filippa! Riktigt gött var det! Nu ska jag upp och duchsa puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej här har ni en tjej på 13 vårar! Jag är en tjej som är glad och sprattlig! Jag älskar att ta kort och rida! Jag har en systemkamera , en sony -a290 Om ni vill veta mer kommentera! Jag älskar o ta kort med min kamera Sony DSLRA-290 och att rida och så klart att blogga här på bloggen framför er, puss :)