tips, få bort pormaskar!

Lånade detta tips av marion! 
 
"PORMASKDÖDAREN":
GÖR DIN EGEN! 
Recept:
1 msk gelatinpulver (alt. honung om du inte har gelatinpulver hemma)
1 msk mjölk

Gör såhär: Blanda ihop och kör i micron i 10 sek. Låt svalna lite och applicera i ansiktet (Räcker inte blandningen? Gör dubbel sats!). Låt verka i 10 minuter eller tills det stelnat men ha det inte i ansiktet för länge (då blir det som ett vax och gör fruktansvärt ont att dra bort. Men det är klart, är du hårig i ansiktet så kör på... haha!).
Dra bort masken och avsluta med ett ansiktsvatten som täpper igen porerna så du slipper få in ny smuts.
 
Jag ska göra detta idag kunde inte göra det i går hade ingen gelantinpulvet eller honung.
Hoppas det funkar bara hihi !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej här har ni en tjej på 13 vårar! Jag är en tjej som är glad och sprattlig! Jag älskar att ta kort och rida! Jag har en systemkamera , en sony -a290 Om ni vill veta mer kommentera! Jag älskar o ta kort med min kamera Sony DSLRA-290 och att rida och så klart att blogga här på bloggen framför er, puss :)