Godmorgon mina fina läsare!

Godmorgon , nu är jag hemma!
Igår var det roligt , vi drog till och såg på 'duochjag' dom var GRYMMA!
As mycket folk, som var ganska fulla men dom var goa ändå, massa kom fram och hälsa haha.
Ja sen börja det spöregna och så skulle vi dra hem men när vi kom till cycklarna som vi ställt lite längre bort
så var min borta.
Yes någon hade stulit den, haha tur att det var den och inte mammas nya!
Jaja pappa fick ta en taxi och jag tog mammas och hon sin andra!
Men nu ska jag ligga och se på film med min lilla syster hade jätte ont i magen i går natt kunde inte sova
mådde jätte dåligt men när jag vakna var det borta!
 
'HAHAH HANDEN.

Kommentarer
Postat av: Lollo

hahahha handen x)

Svar: HAHAH VET!
Emilia

2012-06-24 @ 14:35:03
URL: http://lollog.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: är ganska anti när de gäller såna frågor om det programet. Det blir sen att allihopa kommer ha så jag gör. Men det är lätt å hitta andra program.

Kramis. <3

Svar: något förslag på något annat program ? kram!<3
Emilia

2012-06-24 @ 14:48:59
URL: http://saaandraaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej här har ni en tjej på 13 vårar! Jag är en tjej som är glad och sprattlig! Jag älskar att ta kort och rida! Jag har en systemkamera , en sony -a290 Om ni vill veta mer kommentera! Jag älskar o ta kort med min kamera Sony DSLRA-290 och att rida och så klart att blogga här på bloggen framför er, puss :)