Dagens outefit.

Shorts - gina tricot 349 eller 399:-
Linne - bikbok, 
 

Kommentarer
Postat av: ▲Nancy - PHOTOGRAPHY▲

Hej!
Vad roligt att du är med och tävlar om 'Dagens blogg' hos mig! :D Jag meddelar dig när den är avslutad :D

- VAd ska du göra idag annars då? :)
Snygg outfit, btw:)
KRAM!

2012-06-30 @ 12:40:44
URL: http://nancyochjag.blogg.se
Postat av: Sanna

När kommer videoinlägget då ? :)

Svar: snart , det är på g! :)
Emilia

2012-06-30 @ 14:54:28
Postat av: william

fin outfit:D

SV; Naw tackar så himla mycket! Så snällt sagt:)
Och säg gärna vad du tycker om mina "The Beautiful Thief" Modellbilder som jag har tagit:D

2012-06-30 @ 16:22:21
URL: http://funnyones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej här har ni en tjej på 13 vårar! Jag är en tjej som är glad och sprattlig! Jag älskar att ta kort och rida! Jag har en systemkamera , en sony -a290 Om ni vill veta mer kommentera! Jag älskar o ta kort med min kamera Sony DSLRA-290 och att rida och så klart att blogga här på bloggen framför er, puss :)