Tummen upp för att vara hemma och tummer ner för ..

Nu är jag hemma och det är verkligen skönt vart en riktigt jobbig dag idag !
Så tummen upp för det , och att det är fredag i morgon så nu ska jag sitta och gosa ner mig i soffan !
Tummen ner för att jag har haft en dålig dag i skolan !
Började dagen med so och är så trött på morgonen och så ska vi börja ha en timmes so ?!
Och så har det spöregnat hela dagen och vi hade oregntering 'stav' så skulle vi springa i det äckliga vädret .
Ja förstårs blir man piss blöt , lerig , och rivsår på benen .
Vi hörs sen puss.

Kommentarer
Postat av: Julia

Snygg blogg! :D

2012-04-26 @ 18:54:58
URL: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej här har ni en tjej på 13 vårar! Jag är en tjej som är glad och sprattlig! Jag älskar att ta kort och rida! Jag har en systemkamera , en sony -a290 Om ni vill veta mer kommentera! Jag älskar o ta kort med min kamera Sony DSLRA-290 och att rida och så klart att blogga här på bloggen framför er, puss :)