Emilia hissar och dissar !

Justin biebers nya låt : boyfriend ! Tycker det är den bästa han har gjort , älskar refregen 'stav'
Vad tycker ni ?
Påsklov ! Juste vi har påsklov på fredag shit vad skönt ! , Verkligen saknat att bara chilla hemma
inte göra något ! Denna helg har vart helt uppbokad..
Prao ! Vi ska praoa på onsdag och torsdag , ska bli awsume . Natalie och jag ska praoa  på
min lilla systers dagis , ska bli skit skoj !
♥Fint väder ! Åh igår snöa det helt fail , men idag så är det helt klart och sol , jätte gott ska nog ta en
spring tur sen !
Tjejmiddag ! Så mysigt att bara umgås med tjejerna i bland , prata , chilla ,dansa , äta mat och så .
vart en toppen kväll i går iaf !
Kallt ?! Ja nu har det börjat bli kallt igen fuck that , förra veckan var det 20 grader en dag och nu typ minus
grader ? Vad händer med världen ..
Klädkris ! En sak jag hatar på morgorna är att ha klädkris , det betyder altså att man inte hittar ett piss att ta
på sig , det har hänt mig ett antal gånger URSH .
Coca cola. Det är nog den äkligaste drickan i världen , ursh jag gillar verkligen inte den . Fanta skare va , jag får tvinga i mig om jag ska dricka cola .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej här har ni en tjej på 13 vårar! Jag är en tjej som är glad och sprattlig! Jag älskar att ta kort och rida! Jag har en systemkamera , en sony -a290 Om ni vill veta mer kommentera! Jag älskar o ta kort med min kamera Sony DSLRA-290 och att rida och så klart att blogga här på bloggen framför er, puss :)