Lite tråkigt en fredagkväll medans jag väntar på mat !

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: ingen ...
Favoritgodis: choklad ♥
Är det nåt du absolut inte äter: Blodpuddig. BLÄÄÄ!
Kläder just nu: . Boxor, linne, kofta
Musik just nu: Mange bjuder ..
Vad sa du senast: fula thaits ..
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: what ?
Sommarplaner: SOOOOLA OCH BLI BRUN!
Fisk eller badkruka: Både .. mest fisk :D
Saft eller alkohol: jordgubbs saft!
Hur många kuddar sover du med: tre :d
Favoritväder: snööööö!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: emelie, mycket mat ! och Kläder .
Spelar du nåt instrument: no way!
Morgon- eller nattmänniska: morgon..
Sparare eller slösare: heh, slösare
Bästa film: bron !
Tror på liv på andra planeter: antagligen
Kommer du ihåg din första kärlek: nja , kanske .
Älskar du henne/honom fortfarande: nepp.
Har du några homosexuella vänner: hmm, ingen aning.
Tror du på mirakel: jag är ett!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: men antagligen, va är det här för frågor!?
Vad gjorde du igår? chillade och plugga .
Ser du på kärleken som ett misstag: nej :d
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 243576846464646 eller nåt sånt..
Bio eller promenad: beror på med vem...
Är du kittlig: naaa, inte aaaalls.
Snarkar du? kanske de
Stjärntecken? skorpion
Rädd för insekter? typ, haha
Äckligaste insekten: spindel
Största svaghet: ingen aning
Det här är jag bra på: klaga
Bästa bok? house of the night  ! ♥
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja då?
luft !
Vad vill du jobba som? fotograf eller hårfrisörksa!
Chips, morötter eller godis? chips
Pizza eller hamburgare? mac chicken !
Skriver du dagbok? haha nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? pierca naveln !
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) vill ha det städat men det blir aldrig de..
Gungar du på stolen? vågar inte
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? NEJ
Vilken hand håller du gaffeln i ? hönder !
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? ja ja & ja
Gillar du att sjunga? jao
Anser du att du är stark? klart jag är!
Brukar du sola? På sommaren ja
Vad gör du om du får hicka? hickar.
Röker du? naaaj
Snusar du? nooopp
Använder du knark? nej?
Kaffe, te eller inget? te !
Har du en besatthet? jag är besatt av min mobil. <33333333333

Kommentarer
Postat av: emelie

Skulle tagit med dig med på en öde ö!<3

2011-12-17 @ 11:41:39
URL: http://meliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej här har ni en tjej på 13 vårar! Jag är en tjej som är glad och sprattlig! Jag älskar att ta kort och rida! Jag har en systemkamera , en sony -a290 Om ni vill veta mer kommentera! Jag älskar o ta kort med min kamera Sony DSLRA-290 och att rida och så klart att blogga här på bloggen framför er, puss :)