amazing dag,

Haft en helt amazing dag med två utan min bästa vänner!

Vi har shoppat , skrattat, pratat och sååå. Idag tänkte jag ju inte shoppa något med har alltid velat ha en klädhängare så jag köpte det idag! Riktigt sjukt nöjd! Sen köpte jag ett par otroligt snygga skor! 
Bild på dom sen! , det är fake convorse platå!  Men dom ser äkta ut fast inte så höga som dom äkta!
Skit nöjd med köpet! Köpte även en ögonbrynspenna min va helt slut! Nu om ungefär 1 timme ska jag på gudstjänst! Så det blir nice. Håller på att ladda över bilderna från afrika!
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grym dag vare! Hahahaha skrattar ännu åt kundvagnen..
Detta får göras om! Suchi kanske då?;)

Svar: självklart!!
Emilia

2013-01-20 @ 21:39:24
Postat av: The end of love ♥

Besök gärna min kärleksblogg, som drivs anonymt!

Kram ♥

2013-01-20 @ 22:13:26
URL: http://theendoflove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej här har ni en tjej på 13 vårar! Jag är en tjej som är glad och sprattlig! Jag älskar att ta kort och rida! Jag har en systemkamera , en sony -a290 Om ni vill veta mer kommentera! Jag älskar o ta kort med min kamera Sony DSLRA-290 och att rida och så klart att blogga här på bloggen framför er, puss :)