dålig uppdate .

Hemskt ledsen för dålig uppdatering , va på torp i går och sen hade jag inte någon möjlighet att blogga .
Min mobil återställdes i går blev piss sur för jag skulle uppdatera den så återställde den sig .
Fick rå damp och jag säkerhets kopiera den inte , fml.
Så det har jag suttit och grejat med hela dagen har inga kontakter alls ..
Men nu är  det lördag ska hem till farmor och sen hem till frida, hon ska ha tjejkväll !
Mysigt Mysigt , men nu måste jag gå pappa hämtar mig snart vi ska ju till farmor och greja , äta lunch där och så !
Men ni får ha en bra dag puss .

Bjuder på en bild på mig och min syster klicka på bilden för att komma till hennes blogg !


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fina!!

2012-03-31 @ 12:55:50
URL: http://saaandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej här har ni en tjej på 13 vårar! Jag är en tjej som är glad och sprattlig! Jag älskar att ta kort och rida! Jag har en systemkamera , en sony -a290 Om ni vill veta mer kommentera! Jag älskar o ta kort med min kamera Sony DSLRA-290 och att rida och så klart att blogga här på bloggen framför er, puss :)