Sååååååååååååååå

Ja , idag har jag haft fullt upp och i går med. Tisdagar och onsdagar kommer blir sega med bloggningen eftersom på tisdagar rider jag, på onsdgar konfa!
I tisdags så földe amalia med mig till stallet , hon tog kort på mig och min kille cleo II.
Han var helt okej , lite seg i början men sen blev det bra. Idag har jag pluggat efter konfan , på mitt kemi prov om en vecka vill ha vg sååå måste plugga plugga plugga. I morgon ska jag ha utvecklingssamtal blev sist för kunde inte den tiden jag skulle ha en annan dag men så nu ska jag ha det i morgon i alla fall.
Så sjukt tråkigt väder nu för tiden , ursh. Men tycker det är ganska mysigt när det regnar så mycket på kvällen och helt mörkt ute med en mysig filt och tända ljus.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej här har ni en tjej på 13 vårar! Jag är en tjej som är glad och sprattlig! Jag älskar att ta kort och rida! Jag har en systemkamera , en sony -a290 Om ni vill veta mer kommentera! Jag älskar o ta kort med min kamera Sony DSLRA-290 och att rida och så klart att blogga här på bloggen framför er, puss :)