JAG FYLLER 14 IDAG!

Som jag väntat på min födelsedag,  äntligen men nu är den snart slut!
I går var jag som sagt i göteborg och shoppa och hade mys med mamma!
Köpte en pälsväst -intefake-  ,jeans, två toppar skit söta, scarf, och en as snygg vinterjacka som jag måste åka och byta tbx på måndag. Och i morse fick jag militär jeans 'as snygga' halsduk , nagelak och smyken!
Sitter och skriver tack till alla som gratulerat mig på fb osv, just nu c 130 st! Hoppas alla får en fin kväll, i morgon ska jag ha vuxen kalas mer saker väntar :*
 
Goding på bilden.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jätte fin blogg! Titta gärna min :D

2012-10-29 @ 10:51:17
URL: http://ellenkj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej här har ni en tjej på 13 vårar! Jag är en tjej som är glad och sprattlig! Jag älskar att ta kort och rida! Jag har en systemkamera , en sony -a290 Om ni vill veta mer kommentera! Jag älskar o ta kort med min kamera Sony DSLRA-290 och att rida och så klart att blogga här på bloggen framför er, puss :)