Tisdag = fult upp,

Hej , herregud 30 grader idag?!
Trodde jag skulle dö jag gick till skolan med jenas! , Det var mer än hälften som kom med jeans,
Efter skolan åkte jag till stallet som vanligt vi hoppa det gick superbra red thorzten igen,
han var inte alls lixa stark idag och fick mycket bättre kontroll på han!
Så jag var super nöjd med dagens ridning , hoppas det fortsätter så , skulle jag ut på långritt och leda småbarn.
Jag blev jätte brun i ansiktet så¨gött att inte se ut som ett spöke längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej här har ni en tjej på 13 vårar! Jag är en tjej som är glad och sprattlig! Jag älskar att ta kort och rida! Jag har en systemkamera , en sony -a290 Om ni vill veta mer kommentera! Jag älskar o ta kort med min kamera Sony DSLRA-290 och att rida och så klart att blogga här på bloggen framför er, puss :)