Vinst , med cleo II

Åh vad stolt jag är över mig själv och cleo (thorzten) , dagen igår började dagen med att vi gick upp åt frukost sen la vi ut mat till hästarna , mocka gjorde i ordning grejerna och hämta hästarna.
Hästarna fick äta och sen gjorde vi i ordning dom! Vi skulle ha en hopplektion!
Jag hoppa 1meter för första gången , och när hon höjde till 1.5 m vägra han 2 gånger så vi sänkte till 1 meter igen!
Första gången jag hoppade 1 meter , men det gick så bra med lille killen !
Sen gick vi in och åt pizza , och efter det så gick vi ut och gjorde flätor satte i blommor i manen och svansarna!
Vi skulle ha en uppvisning för föreldrarna en del av ett dressyr program och ett hopp program.
 
Jag var 7a , skit nervös men det gick superbra tills vi kom till oxern, som låg på 80 , han vägrade 4 gånger så det blev -6 , men till sist kom vi över super duktigt va cleo, så vi fick 95 poäng så skulle annars haft 101 poäng!
Så kom 5a , men är super nöjd , verkligen fastnat för den där hästen..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej här har ni en tjej på 13 vårar! Jag är en tjej som är glad och sprattlig! Jag älskar att ta kort och rida! Jag har en systemkamera , en sony -a290 Om ni vill veta mer kommentera! Jag älskar o ta kort med min kamera Sony DSLRA-290 och att rida och så klart att blogga här på bloggen framför er, puss :)