I går var jag med Mina bejbsss,

Hej sorry för inget bloggande igår , videoinlägget måste komma ut idag måste göra ett helt nytt för det andra är på filippas data och man kan inte skicka det till mig och det är massa konstigt.
Så ursäka för att det blir lite försent, tar 10 frågor i ett videoinlägg och andra skriftligt!
Igår var jag ju med filippa så drog vi och hämta nattan , åkte och bada sen gick vi hem till mig chilla!
Tog lite kort och såå, Ska dra och bada nu faktiskt tänker  mest sola.
 
 HA HA MÄRK HUR LÅNG JAG ÄR MOT DOM .... Fast jag har klackskor, c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej här har ni en tjej på 13 vårar! Jag är en tjej som är glad och sprattlig! Jag älskar att ta kort och rida! Jag har en systemkamera , en sony -a290 Om ni vill veta mer kommentera! Jag älskar o ta kort med min kamera Sony DSLRA-290 och att rida och så klart att blogga här på bloggen framför er, puss :)