Hos farmor, och lite infooo om min vecka.

Hej nu är jag hos farmor, sover här i natt ska bli mysigt!
Detta är alltså ett tidinställt inlägg, i morgon ska mamma och pappa hämta mig så drar vi till daftö igen.
Drar till poolen eller något , och sen på söndag drar vi hem!
På måndag ska jag nog vara med filippa och sova över tror jag! Sen senare i veckan ska jag nog vara med Linn med! Sen nästa vecka drar jag till daftö IGEN. Med farmor och är där i en vecka, sen har jag 2 veckor kvar av  sommarlovet känns as jobbigt att snart börja skolan.

Kommentarer
Postat av: rossana

Sv: okej, men kan vi lägga upp det imorgon vid 12 tiden kanske? eller på söndag vid 12? säg vilket som passar dig bäst^^

2012-07-20 @ 20:46:24
URL: http://rossanatiidblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej här har ni en tjej på 13 vårar! Jag är en tjej som är glad och sprattlig! Jag älskar att ta kort och rida! Jag har en systemkamera , en sony -a290 Om ni vill veta mer kommentera! Jag älskar o ta kort med min kamera Sony DSLRA-290 och att rida och så klart att blogga här på bloggen framför er, puss :)