Emilia hissar och dissar ..

HISSAR - Lära känna nya folk ! Igår blev jag kommpis med Josse och alicia , HAHA riktigt roliga tjejer ..
Vi har snackat på fb och sms , men aldrig irl ..
Men det var roligt att lära känna dom iaf !
Dissar - Shoppat slut på alla penngar ! URSH jag shoppade med emelie i torsdag och så fick jag barnbidrag ..
sen så shoppa vi ganska mycket och så skulle jag till torp på fredag med så fråga jag mamma hur mycket jag hade på kontot !
Så hade jag inget ...fuck that !
image descriptionimage description

Kommentarer
Postat av: alicia<3

Go hiss emilia!<3

Riktigt kul att få lära känna dig med!!!:-D

2012-02-25 @ 16:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej här har ni en tjej på 13 vårar! Jag är en tjej som är glad och sprattlig! Jag älskar att ta kort och rida! Jag har en systemkamera , en sony -a290 Om ni vill veta mer kommentera! Jag älskar o ta kort med min kamera Sony DSLRA-290 och att rida och så klart att blogga här på bloggen framför er, puss :)