träning!

Hejhej , vart och tränat precis innan det var jag på torp och shoppa två tröjor på mellandagsrean.
Inte så mycket folk som jag tänkte mig men det var ändå sjukt mycket folk. Inne på bikbok fick man stå i en jätte lång kö för att prova kläder. Ja ja köpte en topp på gina och en på bikbok! Nöjd!
Sen åkte jag och mamma och tränade , försök sprang jag på bandet i ungefär 15 min , sen strycke tränade jag. Efter det gick jag på crosstrainen i ungefär 10 min , sen så gjorde jag magövningar!
Skulle tränat i morgon med men ska på bio i stället , får bli träning på fredag i stället! Godnatt , nu ska jag se på film sen sova puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej här har ni en tjej på 13 vårar! Jag är en tjej som är glad och sprattlig! Jag älskar att ta kort och rida! Jag har en systemkamera , en sony -a290 Om ni vill veta mer kommentera! Jag älskar o ta kort med min kamera Sony DSLRA-290 och att rida och så klart att blogga här på bloggen framför er, puss :)