söndag , näst sista dagen på 2012.

I år har det hänt väldigt mycket , 2012 har vart ett bra år. Hoppas 2013 blir lika bra , eller bättre! 
I alla fall , nu ska jag till min gammel mormor och hälsa på henne sen ska jag på medicin boll , en slags boll som man ska göra olika övningar med man tränar i alla fall magen jätte mycket , hört att man får världens tränings värk dagen efter ha ha! Tagit lite kort med min systemkamera , fick en komentar hur mitt löshår ser ut på och om jag kunde lägga ut en bra bild på det , det är 50 cm och typ mörkbrunt matchar perfekt till mitt hår!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej här har ni en tjej på 13 vårar! Jag är en tjej som är glad och sprattlig! Jag älskar att ta kort och rida! Jag har en systemkamera , en sony -a290 Om ni vill veta mer kommentera! Jag älskar o ta kort med min kamera Sony DSLRA-290 och att rida och så klart att blogga här på bloggen framför er, puss :)