INGEN SYSTEMKAMERA LÄNGRE-

 Jo för den ligger i min resväska nu så kan tyvärr inte läga ut någon ''bra bild'' så det får bli webbcam!
Men i alla fall om nån timma åker jag till göteborg för att ta flyget till BULGARIEEENNN!
Fyy vad gött det ska bli att åka ditt, så jag kan bli brun och bara åhhhhh!
Det finns internett där nere , men vet inte om man kan lägga in bilder ..  Jag tar inte med min iphone vill inte ta den riksekn att tappa bort den.
Så det blir lite jobbigt för jag är typ beroende av min mobil , men på samma sätt kommer det bli gött!
Så ni kan inte nå mig , i så fall när jag är inloggad på facebook på kvällarna '-till mina vänner-
Hoppas alla kommer ha en as bra vecka hemma i sverige så hörs vi igen när jag är framme!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej här har ni en tjej på 13 vårar! Jag är en tjej som är glad och sprattlig! Jag älskar att ta kort och rida! Jag har en systemkamera , en sony -a290 Om ni vill veta mer kommentera! Jag älskar o ta kort med min kamera Sony DSLRA-290 och att rida och så klart att blogga här på bloggen framför er, puss :)