I'M BACK!

Heej , hur mår ni? Jag mår super bra jätte taggad inför skolan i morgon!
I natt kom jag hem vid 2 tiden låg vaken och greja med min iphone jag jag inte haft på 1 vecka!
Somna halv4 vakna halv åtta när jag vakna duscha jag och satte i en hårinpackning , sen drog jag till torp med min syster shoppa 3 tröjor.  Bilder kommer på det sen!
Sen drog jag till min gammelmormor träffa kusinern och nu sitter jag här!
Inte velat blogga idag för kände att jag inte skulle kunna skriva det ordenkligt.
I alla fall väntar fortfarande på en design jag står i kö så det kanske kan ta  nån vecka till!
Så nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej här har ni en tjej på 13 vårar! Jag är en tjej som är glad och sprattlig! Jag älskar att ta kort och rida! Jag har en systemkamera , en sony -a290 Om ni vill veta mer kommentera! Jag älskar o ta kort med min kamera Sony DSLRA-290 och att rida och så klart att blogga här på bloggen framför er, puss :)