Hemma från stallet!

Hej kommit hem nu efter jag duchsat och så , sitter och ser på nån film och ränsar bilder från kameran!
Idag drog jag till tuna så åkte vi till stallet och red lady och haya!
Lady var seeeeg och stel i början men sen blev det bättre , sen gjorde jag i ordning henne för hagen , gav henne mat ovs.
I morgon ska jag till BULGARIEEEENNN WOOHOOOOOOOO , kommer sakna alla mina vänner och min familj så klar , men nu ska det bli gött att bli brun till skolan och få sommar i en vecka.
Ja , uppdaterar mera sen , jag vet inte hur uppdateringen kommer blii joppas det blir bra och jag har internet där uppe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej här har ni en tjej på 13 vårar! Jag är en tjej som är glad och sprattlig! Jag älskar att ta kort och rida! Jag har en systemkamera , en sony -a290 Om ni vill veta mer kommentera! Jag älskar o ta kort med min kamera Sony DSLRA-290 och att rida och så klart att blogga här på bloggen framför er, puss :)