FRÅÅGGEEESTTUNNNDD



komigen nu och fråga på :D
Svarar när jag har tid , kraaam

Kommentarer
Postat av: Anna 13 år

När började du blogga och vad det någon som visa dig det ?

2011-02-24 @ 08:23:26
Postat av: Nicklas

jag tycker du är söt <3

2011-02-24 @ 08:32:51
Postat av: bella

varför började du blogga?

din favorit mat?

vad är det bästa du vet med att blogga?

hur många besökare har du per dag ?



så nu har du fått lite frågor av mej :)



svar: jaha okej men de är härligt att höra att allt är bra med dej trots att du inte fick följa med :)

kram

2011-02-24 @ 09:43:54
URL: http://bellanordlund.blogg.se/
Postat av: * Alexandrapallin - Gottlänning

vad är det för poppuppfönster som kommer varje gng man går in på din blogg? det står något om att koderna e inte godkända lr nått :)

2011-02-24 @ 18:10:39
URL: http://alexandrapallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej här har ni en tjej på 13 vårar! Jag är en tjej som är glad och sprattlig! Jag älskar att ta kort och rida! Jag har en systemkamera , en sony -a290 Om ni vill veta mer kommentera! Jag älskar o ta kort med min kamera Sony DSLRA-290 och att rida och så klart att blogga här på bloggen framför er, puss :)