Svar på frågestunden !




Postat av: anonym
vad brukar du göra på fritiden? Va i stallet , va med kommpisar :)
vad gillar du för musik? Pop  men det är nya låtar me :)
vad är din hobby? ridning !

Postat av: Anonym
Vem är du kär i?  Jag är inte kär i någon just nu :)
HAr du haft sex med din kille om du har nån? Nej jag har inte haft det ....

Postat av: anonym
Har du ngågon kille? Nej !
Är du kär? Nepp :))
Har du svårt för att stava rätt? Hahaha ,, nej men jag skriver väldigt fort så jag slarvar :))


Postat av: anonym :)
Gillar du skräck filmer? Ja , jag älskar skärck filmer :o*!
Är du kär ? Nejj :D
Favorit blogg ? Hmm ,, http//.fokis.se

 
Postat av: Anonymt xd
tycker du om sebbe berisa? Nej ! Han kan va snäll i bland ;)
Vem ä snyggast i din klass? hehe ,, Linus o filip.r :$



Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Hej :) Vad ska du göra på höstlovet :)?



Vill du följa varandra via bloglovin?

2010-10-30 @ 17:22:11
URL: http://claaaudias.blogg.se/
Postat av: rand0m ^^

hur gammal är du ?

vad för färger gillar du ?



men det var allt från mig puss ;*

2010-11-13 @ 17:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej här har ni en tjej på 13 vårar! Jag är en tjej som är glad och sprattlig! Jag älskar att ta kort och rida! Jag har en systemkamera , en sony -a290 Om ni vill veta mer kommentera! Jag älskar o ta kort med min kamera Sony DSLRA-290 och att rida och så klart att blogga här på bloggen framför er, puss :)