Morgon 10:08

Hej hej hej hej :)
Nu är det morgon :D
Jag och olivia har sovit gött :D
Bamse (olivias hund)
har sovit hos oss och olivias katt herman :D
Occh nu ska oliva ringa ALICE<3
våran ALICE<3
ömmm vad ska jag skriva mer joo...
nyss åt vi frukost :D<3
Det var gött åt macka :D
<3
Jag åt med skincka (stavning)
Och hon åt med Egg :P haha
Och så har vi brottas med sumodräckterna igen på studsmattan :D<3
Hahaha sumodrekäterna är till för midsommar :D<3
HIhihi kul kul Jaja men nu ska jag och olivia gör angt för matilda cykla hem :/
PÖS PÖS //Emilia Flodstrand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej här har ni en tjej på 13 vårar! Jag är en tjej som är glad och sprattlig! Jag älskar att ta kort och rida! Jag har en systemkamera , en sony -a290 Om ni vill veta mer kommentera! Jag älskar o ta kort med min kamera Sony DSLRA-290 och att rida och så klart att blogga här på bloggen framför er, puss :)