Har vart hos alice och sov över xd....

Hejsan !


Då har man vart hos alice och sovt över xd
Vi hadde jätte kul :)
I går så var vi i centrum 2 gånger xd
Sen så gjorde vi cupcakes (har massor bilder )
Sen åkte alice föreldrar  då såg vi på tv och ät mat :)
Sen gjorde vi en sak ..... xd
Sen gick vi då och köpte pizza panpizza :d
Det var as gött  , jag tog med peperoni på (stavning)
Och alice tog hawai ... Och så köpte vi en till som vi dela på det var kebab på den och när alice hadde värmt den i mikron så tappa hon den på golvet HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Sen så såg  vi på en as bra fim sen kom alice föreldrar hem då gick vi ner och la oss på var kl 11 tror jag xd
kl 12 somna jag elr ngt ,,,,
Jag blev väckt kl 5 av ALICE -.-'''''
och när jag somnar och och vaknar kl 8 så visste alice om att hon hadde väck mig xd<3
sen såg vi p¨å taitanik (stavining)
Efter det åt vi frukost xd sen gick vi ner och la oss igen då smsa pappa och sa att han kom om 1 TIMME -.-'
då gick vi upp och klädde på oss och tog lite kort XD
sen kom typ pappa blabla

En jätte rolig dag med MIN alice xd<3

TACK ALICE <3 LOVE YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej här har ni en tjej på 13 vårar! Jag är en tjej som är glad och sprattlig! Jag älskar att ta kort och rida! Jag har en systemkamera , en sony -a290 Om ni vill veta mer kommentera! Jag älskar o ta kort med min kamera Sony DSLRA-290 och att rida och så klart att blogga här på bloggen framför er, puss :)